دانلود آهنگ جدید غلامرضا صنعتگر با نام شنبه سوم
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali
Gholamreza Sanatgar - Shanbe Sevom

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای غلامرضا صنعتگر به نام شنبه سوم با لینک مستقیم
دانلود آهنگ شنبه سوم از غلامرضا صنعتگر
ترانه : محمد دهقانی | آهنگ : غلامرضا صنعتگر
تنظیم : احسان صادقی | گیتار : فرشید ادهمی | پیانو : معین راهبر

دانلود آهنگ شنبه سوم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Gholamreza Sanatgar – Shanbe Sevom

 

متن آهنگ غلامرضا صنعتگر شنبه سوم

شنبه سوم سر ظهر بودم تو اشتیاقی غرق
مثل دوتا شنبه پیش گذشتتم از محله برق
دستم ام نها رو سینه رو دل حاضر ام که سر به زیر
دل تو دلم نهسته که ای شنبه هوندم یه خو دیر
بویه گلاب و دو و اود ای پیچدن دور زریح
ای شنبه شنبه سومن یا آقا شاه محمد تقی
ما هر دو دل خو دست مو گه بازم موا به سمت تو
مثل دوتا کفتر جهل گم ناکنیم جاگهه خو
نیازی به گفتن نین خودت افهمی چه موا
حاجت ما وا خو ببر وقتی اری سمت خدا
مثل خودم سری ای زدن به بنچره طلا زری
همو که چشم دستنو جولویل سوزن رو سری
همو که رو به رویه مه زیر چشموش نیلین
مثل خودم سرخی روش خدا ادونت و سالین
بوی گلاب نچرخیدن مثل دلوم دور و برش
زریح تو ازره گره دلم با جیویل سرش
برگشتمو کفشون خو دوباره ام که سر پا
وا خودم ام گو که دیگه شنبه آینده تنام
که یه هو ام رو به روم وایستا با چشمون خیس
ای گو قلم کاغذ اته در بیارو آدرس بنوس
بپ ما ایگو بهت بگم امشو جمعه که اتات
دست موم بپت بگه یه سر بیای خونه ما
کفشو خو باز ام وا درو دو ام زهه سمت زریح
غارر ام زهه مه نوکرتوم یا آقا شاه محمد تفی
غارر ام زهه مه نوکرتوم یا آقا شاه محمد تفی

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 586
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: